• Clubkampioenschap 2019 opnieuw prooi voor Ronald van Amersfoort. Bert Arends kampioen van de b-klasse.

• TTV Warnsveld veelvraat bij de Open Zutphense Tafeltenniskampioenschappen

Op zondag 13 januari j.l. werd voor de 31e keer het bovengenoemde toernooi voor senioren georganiseerd,
    dit keer gesponsord door de AVDD (beveiligingsbedrijf). Kenmerkend voor dit toernooi is het hoge niveau in de gezelligheid.

TTV Warnsveld kwam met maar liefst acht man en één vrouw opdraven.
    Van deze negen personen vielen er zeven de de prijzen, een fantastisch resultaat!
    Er werd gestreden in zes klassen, van de hoogste klasse A tot en met de laagste klasse F.
    TTV Warnsveld sleepte drie eerste en vier tweede plaatsen in de wacht.

Marcel Oudijk wist een mooie 1e plaats te behalen in de C-klasse.
    Zijn start in de ochtend was niet zo best, maar in de middag begon hij warm te draaien.
    Mede dankzij zijn coach, die door omstandigheden verlaat was, was hij in zijn laatste vier wedstrijden ongenaakbaar.
    Jasper van den Brink eindigde kort achter hem op een verdienstelijke 2e plaats.

In de D-klasse kaapte Rob van Sloten de 1e plek voor de neus van Mark van den Brink weg,
    Mark legde beslag op de 2e plaats. Ook Rob's start was stroef maar eenmaal op dreef was hij niet meer te stuiten.

Christiaan ter Strake wist met sterk spel de 1e plaats in de E-klasse te behalen.
    Ook in deze poule ging de 2e plaats naar een clubgenoot en wel naar Sylwia van Amersfoort.
    Haar partner Ronald van Amersfoort eindigde in de op één na hoogste klasse, de B-klasse, op een knappe 2e plaats.

De laatste twee van het negental, John Nijhof en Geert Karsten, speelden ook goed maar zij wisten geen ereplaats te behalen.
    TTV Warnsveld kan aldus terugzien op een succesvol toernooi
    en bedankt hierbij TTV Torenstad voor de gastvrijheid en de uitstekende organisatie.

Van uw speciale verslaggever Ronald Bergman